Forum CINEFIL (Click pe banner pentru redirecţionare)



vineri, ianuarie 07, 2011

Extra TarabaCuFilme! LEGENDS ON STAGE - DRIVE-IN SOUL CLASSICS IN CONCERT (2007)



















Tracklist:
01. Sam Moore - Wrap It Up I'll Take It
02. Del Shannon - I Go To PieceS
03. Bobby Vee - The Night Has A Thousand Eyes
04. The Shirelles - Will You Still Love Me Tomorrow
05. The Platters - Only You
06. Bobby Vee - Rubber Ball
07. Sam Moore - Soul Man
08. Mary Wells - Bye Bye Baby
09. The Shirelles - This Is Dedicated To The One I Love
10. Del Shannon - Handy Man
11. The Platters - Sixteen Tons
12. Sam Moore - Something Is Wrong With My Baby
13. Bobby Vee - Walkin' with My Angel
14. Martha Reeves - Nowhere To Run
15. Del Shannon - Hats Off To Larry
16. Sam Moore - Hold On I'm Coming
17. Mary Wells - My Guy

Legături utile şi informaţii suplimentare:
http://cinefil.forumgratuit.ro/t2756-legends-on-stage-drive-in-soul-classics-in-concert-2007